5 תשובות
תבקשי לכמה דקות
מקסימום יגיד שקר ולא צריך אז לא
מה יש לך להפסיד
מקסימום יגיד שקר ולא צריך אז לא
מה יש לך להפסיד
מזגן על קור?
הגיוני גם אם זה על קור וגם על חום אבל כן יש מצב שזה טיפה מוזר אם תבקשי על קור
הגיוני גם אם זה על קור וגם על חום אבל כן יש מצב שזה טיפה מוזר אם תבקשי על קור
תבקשי לא עולה כסף
לא חם לך
אני מדליקה את המזגן בלי לשאול את נחמדה יותר או אתה או אתם!
לא רוצה להתחיל ריב עכשיו
לא רוצה להתחיל ריב עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: