4 תשובות
אם את רוצה לרדת במשקל את צריכה להיות בגירעון קלורי שזה אומר לאכול פחות מהכמות קלוריות שאת מוציאה לעשות ספורט זה לא מספיק צריך גם לשלב תזונה נכונה
את בודקת משקל או מראה?
כי באמת שלפעמים עדיף להתעלם מהמשקל
כי באמת שלפעמים עדיף להתעלם מהמשקל
שואל השאלה:
מראה, ואני ברור לא חיה על שוקולדים אבל לפעמים פה ושם אוכלת ואני בגרעון
מראה, ואני ברור לא חיה על שוקולדים אבל לפעמים פה ושם אוכלת ואני בגרעון
אנונימית
יכול להיות שהמסת שריר שלך גדלה או שאת לא עושה מספיק אירובי או שאת לא בגירעון קלורי
באותו הנושא: