6 תשובות
זה סבבה לגמרי
זה ממש אחלה אולי אפילו פחות מידי..?
זה ממש אחלה.
הייתי מוסיפה אפילו עוד מנת ירקות
הייתי מוסיפה אפילו עוד מנת ירקות
זה די קצת.. מומלץ להוסיף חלבון וירקות/פירות בכל מנה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
זה לא הרבה ואפילו קצת
באותו הנושא: