12 תשובות
כן, אבל תקבע איתה דייט לבעוד שבוע שתוכל להתכתב ולהכיר אותה טוב יותר
ולדעתי תיפגשו בגלידריה ומשם תצאו לסיבוב בפארק
אתה תודה לי אחר כך
או שאתה ממש נואש
לדעתי כשתכירו קצת יותר לעומק
ובמקום ציבורי!!
אל תפגש עכשיו
תכיר אותה יותר ואז
שואל השאלה:
למה זה מסוכן אם אפגש איתה? היא נראת לי דווקא בחורה טובה וזה לא נראה לי מתחזה או משהו
אנונימי
לא עדיף שתעשו פייסטיים לפני?לוודא שזה לא מחמוד אחד
שואל השאלה:
ואם ניפגש במקום עם אנשים?
אנונימי
לדעתי תחכה קצת זה מוקדם מדי
למה שתפגש אם מישהי שהכרת לפניי שעה
בן/בת כמה את/ה שיש לך שגיאות?
שואל השאלה:
וואלה נפגשנו בסוף הכל היה בסדר תרגעו
אנונימי
באותו הנושא: