7 תשובות
חד משמעית לא! כלכך מתחרטת על זה
אני סובלת בכל רגע
אם את אוהבת את גוף האדם ואקולוגיה וטובה בלשנן הרבה חומר, אז לכי על זה
לא שווה לבחור בכלל
אבל אני מעדיפה ביולוגיה על פיזיקה
לא בביולוגיה אבל לא לבחור ביולוגיה!
אומרים שזה קשה רצח והמון המון עומס בחומר, לא דומה לחומר שיש בחטיבה
אל, לכי על משהו שאת באמת באמת אוהבת ומתחברת אליו תנצלי תשנים האלה הם השנים הכי יפות שלך
מלא חומרים ללמוד!!!!!
מלא מבחנים!!
יש עבודות הגשה.
אם זה לא מעניין אותך זה יהיה לך קשה פי אלף.
אבל את חייבת ללמוד לפחות שבועיים לפני מבחן.
בקיצור טעות אבל לא נורא
כולם אומרים לא לעשות אבל אני דווקא כן אוהבת. נכנסתי לזה לא כי רציתי אלא כי כל האופציות האחרות היו ממש גרועים. חשבתי שאני לא יאהב את זה אבל דווקא ממש נחמד. המורה מדברת ואני מסכמת עם כל הטושים הצבעוניים שלי חח. כמו בטיקטוק 3> כן זה המון חומר וקשה לזכור. אני מקבלת בערך 80 במבחנים אבל זה אחד המקצועות שאני מקבלת בו נמוך יחסית לתנך נגיד, או הסטוריה או לשון. אני אומרת אם את רוצה את זה, לכי על זה