7 תשובות
וואו, זה לקח המון זמן. בעיקרון קיבלו אותי ל3 חטיבות שונות, אחד בתל אביב שממנה עברתי בכיתה ד, אחת מחטיבת ההמשך לבית הספר שלמדתי בו מאז שעברתי, ואחד לכיתת מחוננים. במשך 4 חודשים החטיבה בתל אביב המשיכה לכתוב לי חיסורים במשוב ומהחטיבה שהייתי אמורה להמשיך אליה התקשרו לי 6 פעמים מהמזכירות שאני לא מגיעה ללימודים. בסוף סידרנו את זה עי אישור לימוד מחוץ לתחום הכפר שלי, ומחקנו את החשבון שלנו במשוב של הבית ספר בתל אביב:))
אנונימית
לממן את הלימודים? אני לא מבינה בכל הפרטים, אבל כשאתה תלמיד חוץ אתה צריך לקבל אישור מהעירייה כדי שיממנו את שכר הלימוד שלך. זה עניין שלם שאני לא כזה מבינה בו, אבל ההורים שלי ידעו שהעירייה לא תאשר לי אז הם החליטו שהם ישלמו על זה בעצמם.
יש לי חברות מהרבה ישובים לא מהעיר שלי,ואישרו להם בלי בעיה או משהו.
הבית ספר החליט את מי לקבל אליו.
שואל השאלה:
^מה הם משלמים? על מה?
אנונימי
לא אישרו לנו. העירייה סירבה אז ההורים שלי משלמים בעצמם.
שואל השאלה:
^אוקיי הבנתי, וזה מלא כסף?
אנונימי
לפי אמא שלי זה כמה אלפי שקלים בשנה.