2 תשובות
לא, וכל הכבוד שלא הלכת.
גם אני לא הלכתי ולא נותנת יד לזה בקיצור אל תתחרטי עשית טוב.
גם אני לא הלכתי ולא נותנת יד לזה בקיצור אל תתחרטי עשית טוב.
לא פאדיחה נהנת מיום חופש הכל טוב
באותו הנושא: