6 תשובות
תחזרי לתהליך שבו היית כשהורדת 15 קילו
אני לא חושבת שהבעיה פה היא משקל אני חושבת שאת צריכה קודם כל לדאוג לבריאות הנפשית שלך אני יודעת כמה זה מתסכל לחוג סביב מספרים, קילו פה קילו שם , אבל אני לא יכולה להגיד שאני מבינה אותך כי לא משנה אם עברנו אותם דברים כל אחד חווה אותם אחרת אני מצטערת שאת צריכה לעבור את זה
אני שומעת כמה זה מעצבן, שלא משנה איך תיראי או כמה תשקלי לא תיהי מרוצה , אני הייתי ממליצה לדבר על זה עם מומחה , דיאטנית למשל או רופאה , ולעשות את זה בצורה בריאה, כי להיות אובססיבית לקלוריות לא עשה שום דבר טוב לאף אחד , אני לא יודעת איך את אם המשפחה שלך ואם את מקבלת תמיכה אבל אם לא את תמיד יכולה לכתוב לי, אני לא תמיד יודעת איך לעזור כי אני מתמודדת בעצמי עם כל מיני דברים אבל אני תמיד אשמח להקשיב לך אם את רוצה
אני שומעת כמה זה מעצבן, שלא משנה איך תיראי או כמה תשקלי לא תיהי מרוצה , אני הייתי ממליצה לדבר על זה עם מומחה , דיאטנית למשל או רופאה , ולעשות את זה בצורה בריאה, כי להיות אובססיבית לקלוריות לא עשה שום דבר טוב לאף אחד , אני לא יודעת איך את אם המשפחה שלך ואם את מקבלת תמיכה אבל אם לא את תמיד יכולה לכתוב לי, אני לא תמיד יודעת איך לעזור כי אני מתמודדת בעצמי עם כל מיני דברים אבל אני תמיד אשמח להקשיב לך אם את רוצה
תקשיבי אל תנסי לאכול "מושלם" ותרשי לעצמך קצת שוקולד וכו'. זה יעזור לך לדבוק במטרה אם לא תמחקי לצמיתות את כל המאכלים שאת אוהבת
זה נשמע כאילו את מפתחת הפרעות אכילה ובתור אחת עם ניסיון בנושא אני חייבת להגיד לך שתנסי לפנות לעזרה מקצועית לפני שזה יחמיר. את לא צריכה להתעסק כל כך במשקל שלך את אמורה לאהוב את עצמך עם ה6 קילו האלה ובלעדיהם. תנסי במקום להתרכז במשקל שלך כל כך להתרכז בדברים אחרים, בדברים שעושים אותך מאושרת ושמחה, הבריאות הנפשית שלך הרבה יותר חשובה מכמה מקילוגרמים, את חייבת להיזהר זה מדרון חלקלק. תשמרי על עצמך ותאכלי מה שאת רוצה העיקר להיות מאושרת ולהרגיש טוב
^^xoxo
אין שום דבר רע בלנסות לרדת במשקל..
אין שום דבר רע בלנסות לרדת במשקל..
(כל עוד זה לא תת משקל וכו')
באותו הנושא: