5 תשובות
הכל בסדר אין מה לעשות אם לא מתאים לו אז לא
מתאים לו, לפעמים מבינים דברים רק כשבאמת מנסים אותם ובסופו של דבר את תכירי מישהו בשבילך ותהיי שמחה שהוא לא משך את זה יותר זמן , ככה זה היה פוגע הרבה יותר
לפחות הןא היה כנה איתך ולא משך את זה מידי..
אין ככ מה לעשות עם זה פשוט תמשיכי הלאה
לא חושב שבאמת מפריע לו ההפרש גילאים, אחרת הוא לא היה מתחיל איתך מלכתחילה
הוא כנראה לא רוצה את זה וזה התירוץ שהוא נתן לך..
תשמעי אני אומר לך 100% שזה מה שקרה הוא סיפר לחברים שלו וחברים שלו אמרו לו ככה"איכס מה אתה פדופיל מה ילדה בת 16 מה אתה דפוק"וירד לו ואני אומר את זה בתור אחד שגם אמר את זה למישהו(חבר)
הכל בסדר יעבור יכול להיות שהוא חשב על שוב וחשב שזה פחות מתאים או אולי בעבר גם היה עם מישהי שצעירה ממנו כמול וזה פחות הסתדר...