12 תשובות
שאלה טובה..
אולי זה כי זה דרך להראות שבאמת עזרת למישהו?
אני סה"כ בעד אבל שלא יענו רק בשביל זה..
שאלה טובה
קונספט חמוד, אבל הם לא באמת נותנים משהו
אממ
שואל השאלה:
^^^כן וואי אני אצא צבועה אם אני אתן לך פרח עכשיו חחח
אנונימית
רק קטינים מתלהבים מזה
^די בטןחה שאמא שלי לא קטינה
אני לא חושב שזה יהיה צבוע.
ולא כי זה אני אלא כי אם מישהו עזר לך אבל באמת עזר אז אני חושב שזה יהיה נחמד לתת לו לדעת שהוא עזר.
מה גם שזה מעודד אותו קצת (בלב :) להמשיך עוד ואז לעזור לעוד אנשים ולהמשיך את המעגל.
הבעיה מתחילה כשהעזרה נעלמת והרצון לראות את הפרח האדום עולה..
אנשים הזויים תקשיבי..
את יכולה להביא לי פרח?
חח ביי חשבתי פרחים אמיתיים
רוצים הכרה?
שואל השאלה:
^^חחח קיבלת פרח לא אמיתי
אנונימית
חחח תודה