11 תשובות
לא
אנונימית
כן
לא..
אולי שלשון ועברית זה לא הצד החזק שלו אבל לא יותר מזה.
אולי שלשון ועברית זה לא הצד החזק שלו אבל לא יותר מזה.
לא
ברורר שלא
לא
לא
יש אנשים אם דיסלקציה
יש אנשים אם דיסלקציה
לי יש דיסלקציה וזה ממש בסדר וגם אם לא הכול טוב זאת רק שגיעה
לא
האמת שרווח לפני פסיקים גם אני עושה לפעמים או נגיד רווח בסימן שאחה כי "מה?" "ומה ?" נראים אחרת אבל לא אני לא חושבת שהם טיפשים רק בגלל י או רווח או נגיד יש כאלה שכותבים "אני " בכל מקום נגיד "אני הגעתי עכשיו" (לא מבחינת שאלה של מתי הגעת מבחינת עדכון או משהו כזה) כן מוזר טיפה אבל לא ברמה שאני אעיר להם אפילו
כן
באותו הנושא: