6 תשובות
כן יש מסתבר
כןן בירושלים
כן סוף סוף.
מקווה שזה חוקי ולא כמו ההפגנות הלא חוקיות של השמאל, צריך להראות להם שיש דרך יותר טובה מהדברים שהם עושים.
זה ממש דומה לסכסוך הישראלי פלסטיני, צד אחד מאשים דברים לא הגיוניים ברשת ומגזים והצד השני שיותר נכון וחזק כועסים עליו בגלל זה
מקווה שזה חוקי ולא כמו ההפגנות הלא חוקיות של השמאל, צריך להראות להם שיש דרך יותר טובה מהדברים שהם עושים.
זה ממש דומה לסכסוך הישראלי פלסטיני, צד אחד מאשים דברים לא הגיוניים ברשת ומגזים והצד השני שיותר נכון וחזק כועסים עליו בגלל זה
אנונימי
שואל השאלה:
איפה בירושלים? מתי?
איפה בירושלים? מתי?
^ זו הפגנה... לא משהו חדש.
ולשאלה - כן. לא מקבלת אחוז מהפרסום שהפגנות השמאל מקבלות.
ולשאלה - כן. לא מקבלת אחוז מהפרסום שהפגנות השמאל מקבלות.
כן בירושלים רחוב עזה ב6
באותו הנושא: