5 תשובות
כמובן
מגינים על המורשת היהודית ונלחמים בדיקטטורת בג"ץ!
רציתי ללכת אבל אני לא יכול היום מחר אולי אני אלך
לא אבל אני לא ימנית
אנונימי
ההורים שלי ימניים והם הולכים
אם בא לכם לחטוף מכות מחברי לה פמיליה שיהיה לכם בכיף
אנונימי