7 תשובות
עדיף להתייעץ עם רופא לגבי הניתוח... אם זה משהו שמציק עדיף לטפל בעיקר בשבילך שלא תסבול
אולי יש טיפות לזה שאתה יכול להשיג? משהו שירגיע את זנ
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד להורים שלי לקחת אותי לרופא זה ממש מציק
אנונימי
שואל השאלה:
אני אבדוק עם רופא^^
אנונימי
אתה צריך לדבר עם הרופא!
אל פתרונות.
תלך כמה שיותר מוקדם, כי כנראה שזה לא יעלם תוך שניה.
שואל השאלה:
זה לא משהו שעובר לבד
אנונימי