5 תשובות
כן... סיכן את חייך
מסוכן וחסר אחריות ברמותת
אל תעלי איתו יותר
אל תעלי איתו יותר
כן. זה ממש לא אחראי מצידו(בלשון המעטה)
כן הוא כמעט היה עושה תאונה איתך
חח חמוד
מ160 את מפחדת
אם את לא מרגישה בנוח במהירות הזאת אז תבקשי ממנו שלא יסע ככה
מ160 את מפחדת
אם את לא מרגישה בנוח במהירות הזאת אז תבקשי ממנו שלא יסע ככה
אנונימי
באותו הנושא: