4 תשובות
כן רוב הסיכויים
נהג חדש זה תמיד שלילה
נהג חדש זה תמיד שלילה
שלילה, נכון.
שואל השאלה:
ישש זה מה שעשיתי בתאוריה תודה
ישש זה מה שעשיתי בתאוריה תודה
אנונימית
^ אמאלה חשבתי זה קרה לךך
איזה מזל
ויופיי!! בע"ה תעבריי :)
איזה מזל
ויופיי!! בע"ה תעבריי :)
באותו הנושא: