7 תשובות
נותן הרגשה מוזרה בהתחלה
את תרגישי כאב רק בבוקר כשתורידי אותה אחרי כל הלילה אבל את תתרגלי וזה לא יכאב יותר.
^אולי בהתחלה אבל מתרגלים מהר יחסית
שואל השאלה:
וזה אמור לכאוב אם אני שמה?
וזה אמור לכאוב אם אני שמה?
אנונימית
לא.. תשימי את הקיבוע וזה יחזיר את השיניים לקדמותן. (כמובן אם השיניים לא זזו יותר מידי)
שואל השאלה:
לשים רק בלילה כל לילה?
לשים רק בלילה כל לילה?
אנונימית
אני שמה כל לילה ובבוקר מורידה
באותו הנושא: