5 תשובות
לא כל טעות היא הזדמנות לגדול וללמוד
אם היה לי את כל הניסיון של החיים האלה- כן.
אנונימי
לא אין לי כוח הכל מהתחלה
לא, אני לומדת מהטעויות שלי וממה שעברתי עד עכשיו,
לא חושבת שאני פשוט אפסיק באמצע בישביל להתחיל מחדש
לא חושבת שאני פשוט אפסיק באמצע בישביל להתחיל מחדש
כן
באותו הנושא: