5 תשובות
לא כל טעות היא הזדמנות לגדול וללמוד
אם היה לי את כל הניסיון של החיים האלה- כן.
אנונימי
לא אין לי כוח הכל מהתחלה
לא, אני לומדת מהטעויות שלי וממה שעברתי עד עכשיו,
לא חושבת שאני פשוט אפסיק באמצע בישביל להתחיל מחדש