7 תשובות
'הגרנדמייזר שלי מתהפכת בקבר'
השלטים בהפגנות זה הדבר הכי טוב שיש
אנונימית
"תודה על הצ'ולנט אבל מעדיף שתתגייסו"
"'אחים' תקרא להורים שלך" (עם תמונה של רוטמן ליד)
שואל השאלה:
^^ יואוו ראיתי את השלט הזה אתמול הוא היה באמת נדיר אהבתי בטירוף
חולצה אין לי
שלט- "התורה מדברת על ארבעה בנים"
אחד רשע (ביבי)
מורשע (דרעי)
מרושע
וזה שאינו יודע אנגלית (סמוטריץ) זה פשןט הצחיק אותי
אין לי חולצה מיוחדת להפגנות ולא שלט אהוב או מיוחד כזה אבל אנשים ממש משקיעים בדברים האלה בהפגנות- מצטרף לשאלה
קריים מיניסטר קלל
שלט מטורף
ביבי כולנו מאחוריך,
תתחיל לרוץ