4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו שנתיים וחצי ביחד
אנחנו שנתיים וחצי ביחד
אנונימית
למה את עוד איתו אם הוא הרים עלייך ידיים? ואיך אתם שנתיים וחצי ביחד והוא עוד לא מכיר את המשפחה שלך
אנונימי
נורמלי
פחות נורמלי שהוא מרים עלייך יד.
פחות נורמלי שהוא מרים עלייך יד.
אנונימית
ברןר שנורמלי, את לא צריכה להשאר איתו בכלל
מערכת יחסים לא אמרות להיות כאלהה
מערכת יחסים לא אמרות להיות כאלהה
באותו הנושא: