4 תשובות
בת כמה את? בכל מקרה יחסית מוזר
דברים כאלה יכולים לקרות למרות שהסיכויים שהם יקרו נמוכים
אבל אל תעשי עם זה כלום
שמעי מבחינת הגיון... זה דבר שקורה
לגיטימי וכדי דיתקיים? פחות לדעתי כי אתם משפחה זה לא גילוי עריות אבל כן מסובך אלא אם אתם ממש בני דודים רחוקים
הגיוני להתאהב בבן דוד או בת דודה לכל אחד אבל אממ לא יודע היום זה פחות נפוץ שאנשים לוקחים את זה לקשר רציני למרות שיש זוגות כאלה שהם בסדר גמור