7 תשובות
זה לא הדבר הכי גרוע לדעתי. זה גם סוג של רשת חברתית אחרי הכל (למשל וואלוראנט). ובהם אפשר להעביר את הזמן ביחד עם אנשים אחרים, וגם לשפר את האנגלית.
זה די קל לשלב לימודים ומשחק אם רוצים.
כשמגיעים למצב שאי אפשר בלי זה ורק לחשוב על המשחק בלי היכולת להתרכז בדברים אחרים זה גרוע
שואל השאלה:
זה בא אצלי בתקופות האמת.
גם ככה עוד שבוע אני חוזרת ללימודים ואז אין לי זמן לשחק באמת
אנונימית
לא לומדים כלום? רוב האנגלית שלי זה ממשחקים.
הדבר הכי גרוע הוא מלחמה אטומית ובכללי משחקי מחשב זה בסדר גמור במינון הנכון
אנונימי
שואל השאלה:
מלחמה אטומית זה באמת גרוע.
מה זה אומר מינון נכון??


^^ בסוף למדתי שעתיים
ציירתי
וניגנתי בגיטרה
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים את זה??
לא שיחקתי היום בכלל ואני עדיין לא מצליחה לגרום לעצמי לשבת ללמוד
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת אני סתם מרגישה רע כשאני משחקת כי אני נוטה להישאב לזה
אנונימית