8 תשובות
זה גבולי כזה אבל אני מאמינה שלא יקחו לך, מאיפה הזמנת?
שואל השאלה:
מיי פרוטאין
מיי פרוטאין
אנונימית
שואל השאלה:
נו דיי אני מפחדת
נו דיי אני מפחדת
אנונימית
לפי מה שהבנתי לוקחים מכס מעל 75 דולר, בשקלים זה 270 כזה
אז אני לא חושבת שיקחו
אז אני לא חושבת שיקחו
שואל השאלה:
זה 242
זה 242
אנונימית
שואל השאלה:
כמה דולר ,
כמה דולר ,
אנונימית
מעל 70 דולר צריך לשלם מכס שזה 17 אחוז מעמ
לי פעם אחת לא לקחו
לי פעם אחת לא לקחו
זה די גבולי
באותו הנושא: