8 תשובות
זה גבולי כזה אבל אני מאמינה שלא יקחו לך, מאיפה הזמנת?
שואל השאלה:
מיי פרוטאין
אנונימית
שואל השאלה:
נו דיי אני מפחדת
אנונימית
לפי מה שהבנתי לוקחים מכס מעל 75 דולר, בשקלים זה 270 כזה
אז אני לא חושבת שיקחו
שואל השאלה:
זה 242
אנונימית
שואל השאלה:
כמה דולר ,
אנונימית
מעל 70 דולר צריך לשלם מכס שזה 17 אחוז מעמ
לי פעם אחת לא לקחו