7 תשובות
^ זה אולי באג שיסתדר עם עדכון, אני פשוט אף פעם לא שמה על צליל כשאני צופה בסטורי
תנסי אולי פשוט כשאת בסרטון בסטורי להנמיך או להגביר ווליום במקום לשחק עם ההשתק
זה אמור לעבוד
זה אמור לעבוד
שואל השאלה:
לא עובד..
לא עובד..
שואל השאלה:
אני מתכוונת לסרטונים בסטורי לא בפיד
אני מתכוונת לסרטונים בסטורי לא בפיד
שואל השאלה:
אני רוצה צליל אבל אני צריכה להשתיק ולהוצי בשביל זה כל פעם
אני רוצה צליל אבל אני צריכה להשתיק ולהוצי בשביל זה כל פעם
לרוב יש אייקון קטן של רמקול בצד ימין למטה של הסרטון ואפשר ללחוץ עליו ולשלוט אם להשתיק או לשמוע את הסרטון
ברילס אפשר ללחוץ על המסך פעם אחת להפעיל את השמע או להשתיק.
ברילס אפשר ללחוץ על המסך פעם אחת להפעיל את השמע או להשתיק.
וואי גם אצלי זה ככה אני לא יודעת איך לתקן וזה ממש מעצבן
באותו הנושא: