5 תשובות
כמעט בטוחה שכן ,אבח במקרה הכי נורא אם את רואה שזה לא מוריד לך תלכי לקבלה לשאול
שואל השאלה:
טוב סבבוש תודה רבה
טוב סבבוש תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
אין שם שנון, בטוחה?
אין שם שנון, בטוחה?
אנונימית
בתחת יעד ירד לך הכסף ,הרו קו מבין באיזה תחנה עליתה ובאיזה תחנת אתה יורד (כשאתה מוציא את הכרטיס ) וככה זה מוריד לך את הכסף מהרוקו
משלמים כשיוצאים לא כשנכנסים.
באותו הנושא: