9 תשובות
שלישיות זה אף פעם לא עובד. תמיד מישהי תעדיף את השנייה ויהיה גלגל חמישי (שלישי), זה חרא להיות בשלישייה
אנונימי
את המשתמשת האהובה עליי מהיום
מלכה.
חולה עלייך
(אני לא בת עשר זה ציני מאמוש)
אנונימי
באמת באמת תודה
אני ממליצה להתרחק.. תכירי חברות חדשות אני מתנדבת (:
דרך אגב תודה תודה תודה את הפרח הראשון שלי אני לא אשכח אותך לעולם שנתיים אני באפליקציה הזאת אפילו פרח אחד לא
שואל השאלה:
אבל אחת מהן היא חברה מאוד טובה שלי בין החברות היחידות הטובות שלי וגם השנייה אז לנתק קשר זה משהו משמעותי וגדול בשביל אז את אומרת להתרחק ?
שואל השאלה:
למה ציני התרגשתי חשבתי מצאתי לי חברה חדשה
הייתי רצינית על החברה אבל דיברתי על האימוגיםפפ
באותו הנושא: