14 תשובות
יגישו אותך אני מניחה, אבל זה ייפגע לך בציון המגן/ההגשה וזה חבל כי זה מרכיב די משמעותי בציון הבגרות הסופי
שואל השאלה:
הלך עלי
אנונימית
יגישו אותך אומרת לך מנסיון זה פשוט יפגע לך בציון
אם תקבלי ציון ממש טוב בבגרות זה יהיה בסדר
יגישו לדעתי
אני גם באותה בעיה
במגמת מדעי המחשב, בבית כשאני פותרת תרגילים אני ממש טובה אבל במבחנים לט הולך לי לא משנה כמה אני לומדת
אצלי המתכונת במדעי המחשב בסוף החודש הזה ועוד מעט יש לי מתכונת במתמטיקה, אסיים את המתכונת במתמטיקה ואשב מלא על מדעי המחשב מקווה שיהיה ציון טוב
שואל השאלה:
אם היו לי ציונים לא טובים גם במהלך השנה?
אנונימית
שואל השאלה:
וואי לך יש עוד זמן שלי מחרר
אנונימית
לא יודעת לגבי השאלה שלך,
אבל בהצלחה!!! תיהיי אופטימית
מקווה ששתינו נצליח במתכונות!
זה בעייתי. אבל תנסי לדבר עם המורה, אולי לומר לה שהייתה מעידה ושזה לא משקף באמת את המצב ואם היא מכירה אותך ואת הסיטואציה אני מניחה שהיא תבין, הרי גם למורה יש אינטרס להגיש על ציון גבוה ושתסיימי את המקצוע שהיא מלמדת בציון מיטבי. יחד עם זאת, המורה מחוייבת לתת ציון שמשקף כן פחות ויותר את המצב כי אם בבגרות יוצא פער (מעל 20 נק) בין ציון ההגשה לציון הבחינה זה בעייתי וזה מוציא את המורה לא אמינה כי בגדול לא אמור להיות פער גדול כזה, אז תקווי שהיא תוכל לשחק עם הציון כמה שאפשר ותפציצי בבגרות. הרבה בהצלחה.
שואל השאלה:
לא ניראלי.. היו לי ציונים לא טובים כמעט כל השנה וכבר ביקשתי מועד בעבר..
אנונימית
תנסי תמיד, אם המורה רואה נכונות מצידך להשתתפות בשיעורים, עמידה במטלות וכו' אולי היא כן תשקול בחיוב להיטיב לך קצת בציון, אל תהיי כל כך פסימית, תילחמי על זה, זה הציון שלך.
עצם העובדה שאת כותבת על זה כאן ומתייעצת זה כבר מראה שזה חשוב לך ומהדהד לך בראש ואני בטוחה שאת מספיק טובה וראויה לציון גבוה, אני מאמינה שעם קצת אמונה ושיח טוב עם המורה את תצליחי.
שואל השאלה:
אני לא משתתפת בשיעורים ולא מדברת הרבה ואני באמת בספק שהיא תוכל לעזור לי עם זה לא הייתי תךמידה ככ טובה..
אנונימית
לא יודעת, אם הכל לא אצלך(לא במבחנים, לא בשיעורים) זה קצת בעייתי, כי הרי היא צריכה משהו בשביל להעריך אותך. תנסי להפציץ בבגרות כמה שאפשר ותקווי שזה יכפר על ציון ההגשה ויאזן
שואל השאלה:
:(
אנונימית