4 תשובות
שואל השאלה:
נראה לי יהיה בסדר, שלחתי עכשיו. רוב הילדים והמורים שלי גם ככה חושבים שעשר זה מוקדם
אנונימית
עדיף עד 10 או 11 כזה אבל בכללי פשוט יענו לך בבוקר אז זה לא משנה
שמונה - תשע בערב, למרות שזה גם תלוי במורה ועד כמה הוא מפחיד
10 וחצי גג לדעתי