8 תשובות
לא זה הגיוני
טבעי לגמרי לבכות אחרי פרידה, את לא אשמה בשום דבר
בהחלט הגיוני
אם נפרדת ממנו מסיבות לגיטימיות אז כן כי זה לא פוסל את העובדה שכואב לך לאבד בן אדם
את לא אשמה בשום דבר
מאוד הגיוני, מצטער
כבר חצי שנה שאני אחרי שנפרדתי ממנו ועדיין עצוב לי, הכי לגיטימי בעולם. לפעמים אוהבים אבל בכל זאת מבינים שזוגיות לא מתאימה לקשר הזה. זה עדיין כואב לגמרי