5 תשובות
תעבדי ותחזירי להם את הכסף
שואל השאלה:
^זהו שפיזית אני קצת לא יכולה ואני גם מבחינת זמנים אין לי.. הייתי נורא רוצה אפילו סתם לעבוד בחנות בגדים אבל אין לי בינתיים את האפשרות והם יודעים ומבינים..
פשוט זה חד פעמי ועדיין נורא כואב לי ובכלל זה שהם הסכימו אני לא יודעת אם לשמוח או לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
ברור, דיברתי איתם והם אמרו שהכל בסדר וזו יומולדת 18 ומשהו שחיכיתי לו המון ושאני מדברת עליו כל השנים ושהשמלה מאןד יפה אבל כואב לי עדיין.. אני מרגישה באמת נורא
אנונימית
תשתדלי בזמן הקרוב לא לבקש מהם כסף על בגדים
ותחסכי להם ככה חצי מהכסף של השמלה
ואז המחיר כבר יותר בסדר
יום הולדת 18 מותר לך להתפנק וזה לא אומר שאת מפונקת או אנוכית. הכל טוב אני בטוחה שהם שמחו לשמח אותך, רק אל תקחי את זה כמובן מאילו ותראי להם שאת מעריכה את זה. הכל בסדר 3>