8 תשובות
הפעם האחרונה שבכיתי היה בסוכות
לא
אני אישית מאוד קשה לי לבכות הדחקה של שנים של רגשות התדמית גברית שבנינו מקשה מאוד להיות אתה ששום דבר לא מפריע לך מזיז לך כי אתה גבר ואסור לך לבכות ככה גדלתי חשבתי וזה הורג אותי עכשיו
אנונימי
לפעמים
לפעמים תלוי אם יש על מה לבכות
לא
אנונימי
אני בוכה גם ביום וגם בלילה, דמעות של אושר.
כל לילה