6 תשובות
כל עוד זה נשאר רק כעוקב אז כן
אם זה רק עוקב ואין מעבר אז נגיד כן
אם הוא לא בקשר איתה בטח שזה בסדר, יש כאלה שלא מורידים עוקב כי זה ילדותי בעיניהם ולדעתי זה תקין
אנונימי
תבררי איתו לגבי זה אם זה מדאיג אותך, יש מצב שהוא עדיין בקשר איתה. אבל זה כולה עוקב, רוב הסיכויים שאין כלום.
תלוי בך כעיקרון.. אין כאן נכון או לא נכון חד משמעי, אצלנו למשל האקסית של בעלי הייתה בחתונה שלנו! וזה היה לי סבבה, כל אחת ומה שניראה לה- כל אחת ומד הקנאיות שלה ומד הביטחון שלה.
לא חושב שבכלל צריך להילחץ מזה , אז הוא השאיר עוקב .
כמובן שאם את מרגישה צורך דברי איתו על זה