5 תשובות
כל שיעור היא אומרת לי את זה לא נורא
זה באמת לא בסדר
את לא צריכה להרגיש ככה, הכל טוב
כי יש קטע כזה למורות למתמטיקה להיות חסרות לב וטאקט .
מבאס בהחלט אבל זה קרה לכולם אז פשוט תישכחי מזה
לי היא אמרה מול כל הכיתה שאני צריכה לקחת אחריות על החיים שלי
יהיה בסדר
KMP
אחת המורות אמרה על חברה שלי למורה אחרת שהיא תמיד לא מרוכזת ככה ושלא תתפלא
אנונימית