4 תשובות
לנסות לעבוד על זה כי זה מאוד חשוב ואם אין שיפור אז לפח
שואל השאלה:
איזה ביישנות אנחנו שנה ביחד
איזה ביישנות אנחנו שנה ביחד
אנונימי
אם אתה לא מרגיש איתה בנוח זה משהו שצריך לעבוד עליו וגם לחשוב למה היא גורמת לך להרגיש לא בנוח
מרגישים בנוח עם אנשים עם הזמן אני מרגישה בנוח רק עם חברות עוג מהיסודי ומהגן
באותו הנושא: