13 תשובות
כן, זה לא עניין של נורמלי זאת בחירה שלך והרגשה שלך
זה לא נורמלי אבל זה תקין
הגיוני
למה זה לא נורמלי?
נורמאלי לגמרי
כן
זה לא נורמלי כי זה לא בנורמה החברתית^
ז"ן על הנורמה החברתית סתם אבל בסדר כיף לי ככה אז מה אכפת לי
כן
^לא אמרתי שזה רע שהוא לא בנורמה, הוא שאל אם זה נורמלי ועניתי
כן תקין
יש כאלה שזה יותר הטיפוס שלהם
יש כאלה שזה יותר הטיפוס שלהם
כן
relatable,גם אני ככה
באותו הנושא: