16 תשובות
כן
זה כן מפריע לך.פשוט אם אתה תגיד את זה אז יבינו מזה שאתה מסכן :) תהיה כנה לפחות עם עצמך ותשיג לעצמך חברים. אתה לא מסכן להרבה אנשים היה תקופות בלי חברים
שואל השאלה:
לא אני רציני זה באמת לא מפריע לי אני מסוגל לבלות יום שלם לבד לגמרי ועדיין להנות
אנונימי
ועדיין זה לא כיף לאף אחד שאין חברים ואין מישהו לדבר איתו
לא מוזר
כנראה התרגלת
אבל באמת כדאי לך להשיג לפחות חבר אחד שאתנ יכול לסמוך עליו
יש לי חברות ובכל אופן אני יותר אוהבת להיות לבד לא יודעת למה
לא..
זה נחמד שזה לא מפריע לך, ולא זה לא מוזר
יש לי חברים אבל פשוט לא כיף לי לצאת איתם
אנונימי
לא כל כך
לא
לא מוזר
אממממ זה תלוי קצת בגיל באזור גיל ההתבגרות זה מרגיש יותר קריטי לפי מה ששמעתי
גם אני הייתי כזה, אבל אחר כך אם אתה מכיר אז אתה מבין שזה נחמד.
בכל אופן לא ממש מוזר, פשוט מתישהו אם יהיה צורך אז לא להימנע מזה