6 תשובות
שואל השאלה:
יואו איך אפשר לעבור טסט בנהריה? אני צריכה לגשת שוב לטסט ובנהריה זה יחסית קשה...
יואו איך אפשר לעבור טסט בנהריה? אני צריכה לגשת שוב לטסט ובנהריה זה יחסית קשה...
אנונימית
אח שלי עבר בנהריה חחח הכל טוב פשוט תקחי יותר שיעורים ואל תילחצי
קריות
קריות
קריות
ממש לא בקריות, בקריות ייקחו למסלול של קריית חיים והוא מסלול בין הקשים, זה מסלול מעבר מקריית חיים לקריית ים וזה עובר באח"י אילת וזה ממש מסובך שם.
באותו הנושא: