לפני שלוש שבועות הוצאתי גימלים ואני רוצה להוציא גם עכשיו כדאי?
גם ככה כרגע אני לא עושה כלום בבסיס עוד לא הכניסו אותי לתפקיד שלי אבל המפקד שלי חושב אני חרטטנית ועצלנית ומה לא והוא נראלי יתעצבן אם אני אוציא עוד גימלים אבל תכלס מה אכפת לי ממנו אין טעם לבוא לבסיס לשלוש ימים