13 תשובות
כן תביאי גם את הטפסים של פעם קודמת איתך לכל מקרה יש להם במחשב הכל
רק שעובר 30 יום למדתי על בשרי זה באסה
שואל השאלה:
וואי וואי
טוב תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
אם התחלף החודש זה מתאפס או רק כשעוברים 30 יום?
אנונימית
כןכן סורי^
כנראה שגם אצלי זו הייתה טעות של הרופא שאמר לי שרק 30 ימים אחרי הגימלים
שואל השאלה:
יש לרופא איך לדעת שהייתי שם כבר מאותה סיבה?
אנונימית
תוציאי

אפשר עד 4 מביקור רופא בחודש
ומהבוט לא בטוחה כמה
סליחה עדכנו לארבע (אולי במובן מסויים טעות שלי למרות שבמרפאה רגילה של הצבא יש מצב מביאים יותר וכו)
אהמ, ניצחתי^
^ לגמרי(אולי במוןס מסויים לפחות)
יש עד 6 וגם זה אם זה היה רצוף אפשר אולי יותר בתוך חודש ואז מתאפס חודש אחרי ואני עשיתי זאת מניסיון וגם w girl כנראה תסכים אולי היתה פשוט אי הבנה...
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
באותו הנושא: