התחברות הרשמה

בנות שלקחו/לוקחות גלולות, יאז+ או מינס

23 באפריל 2023, 14:25
גלולותאמצעי מניעהגלולות למניעת הריוןרפואה נשיתכדורים    
תשובה אחת
הייתי לוקחת מינס והן לא עשו לי טוב אז עברתי ליאז
Y
Yg400
באותו הנושא:
בנות שלקחו או לוקחות גלולות נגד הריון!!
יש כאן בנות שלוקחות או שלקחו גלולות?
בנות שלקחו/לוקחות גלולות
בנות שלוקחות גלולות איזה יותר טובות זואלי או מינס?תודה
בנות שלוקחות גלולות שנקראות מינס
בנות שלקחו/ לוקחות גלולות
שאלה לבנות שלקחו/לוקחות גלולות
בנות שלוקחות גלולות מינס, אפשר לעש ן סיגרי ות כשלוקחים את הגלולות האלה?
יש פה בנות שלוקחות גלולות? בדגש על מינס
בנות שלוקחות מינס יש את הגלולות הלבנות באיזה מס אתן מקבלות מחזור?