5 תשובות
שואל השאלה:
אז לא לכתוב לו "וואי תקשיב חברה לקחה לי את הטלפון" או משהו??
אז לא לכתוב לו "וואי תקשיב חברה לקחה לי את הטלפון" או משהו??
אנונימית
הלל נואו אחותי את רק תביכי תעצמך
ת ת ע ל מ י
ת ת ע ל מ י
תתעלמי
מה הטעם לכתוב אם הוא יסנן שוב
לא מסבירים זה רק יישמע כמו תירוץ
תתעלמי פשוט וזהו
תתעלמי פשוט וזהו
באותו הנושא: