5 תשובות
בסדר אני רק ניסיתי לעזור ^^
שואל השאלה:
אוקיי אני יעשה את זה תודה רבה לכן
אוקיי אני יעשה את זה תודה רבה לכן
ברור שלכל זוג יש ריבים אבל יש הבדל בין ריב לבין זה שכל היחסים כבר נטו ריבים
תדע שאצל כל זוג יש ריב
אבל תנסו לתת יחס אחד לשניה יותר טוב תשתדלו לעשות זאת כדי שלא תפרדו חס וחלילה
מקווה שעזרתי :)
אבל תנסו לתת יחס אחד לשניה יותר טוב תשתדלו לעשות זאת כדי שלא תפרדו חס וחלילה
מקווה שעזרתי :)
תקשיב יש פה בעיה של קצר בתקשורת, לדעתי תושיב אותה על זה שיחה רצינית ותגיד לה שאתה רוצה לפתור את העובדה שרוב השיחות שלכם מתפתחות לריבים ושאין לך בעיה גם לפעמים לבןא אליה אבל שזה יהיה מאוזן ושלפעמים היא תבןא אליך...
בסופו של דבר תקשורת היא המפתח
בסופו של דבר תקשורת היא המפתח
באותו הנושא: