התחברות הרשמה

זה מוזר לקרוא לחברה טובה או סתם למישהו מותק?

אני ממש רוצה אבל לא באלי שזה ישמע מוזר כזה וכאילו אני דלוקה על מישהו/י
27 באפריל 2023, 21:19
כינוייםאנשי קשרטלפון    
4 תשובות
לא, אני כל הזמן עושה את זה
I
Idk what to do with my life
חברה טובה זה בסדר. סתם מישהי זה מוזר
ה
הפסיכולוג זה הכל בראש
זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
ומישהו שאני מדברת איתו כמה זמן?
אנונימית
באותו הנושא:
זה מוזר לקרוא לחברה שלי מלכה שלי?
זה מוזר לקרוא לחברה טובה שלי לב שלי?
זה מוזר לקרוא למישהו דארלינג ?
קושקוש זה שם מוזר מידי לקרוא לחברה טובה?
זה מוזר לקרוא לחברה הכי טובה שלך בטלפון
מוזר לקרוא למישהו שקוראים לו דניאל דניאלוש??
יהיה מוזר שאני אתחיל לקרוא לחברה הכי טובה שלי "אחותי לרצח" ?
זה מוזר לקרוא למישהו מסריחול?
שם מקורי וטוב לקרוא לחברה הכי טובה שלי בטלפון ?
איך לקרוא באנשי קשר למישהי שהיא מבין החברות הכי טובות שלי?
לקרוא למישהו מוזר, יחשב כקללה?