6 תשובות
תחקי כמה ימים או לא תורידי
איך אתם 60 במחלקה אלוהים ישמור
היינו בלחץ 100 בפלוגה
היינו בלחץ 100 בפלוגה
שואל השאלה:
למה מצחיקה
למה מצחיקה
אנונימית
שואל השאלה:
למה נואשת זה די מקובל, אנחנו באותו מחלקה , מכירים אז לפחות שנחליף אינסטגרם. ככה כולם עושים , לא?
למה נואשת זה די מקובל, אנחנו באותו מחלקה , מכירים אז לפחות שנחליף אינסטגרם. ככה כולם עושים , לא?
אנונימית
לא קרה כלום אם לא אישר, אפשר לחכות קצת ואם לא משתנה אז תמחקי אם בא לך
לחכות נראה לי
באותו הנושא: