7 תשובות
אדוויל.
נקודה
אופטלגין בכלל לא בריא, פוגע ממש בכבד וסיכוי לא קטן לשבץ.
נקודה
אופטלגין בכלל לא בריא, פוגע ממש בכבד וסיכוי לא קטן לשבץ.
אדוויל ונורופן
נורופן
אדקס 200
אדקס 200
היברופן
בשבילי רק אופטלגין טיפות עובד, אבל אני לוקחת כמות ככ לא בריאה של זה אז זה לא הכי מומלץ, אבל אם ממש נואשת אז זה הפיתרון.
אקסידול
אקמול ונורופן
באותו הנושא: