6 תשובות
לא צריך לכתוב את הת.ז אם קיבלת את המדבקה אז הכל טוב
את לא צריכה לכתוב תז אם ישלך מדבקה אז הכל בסדר
כן למי יתנו ציון אם אין שום תז
שואל השאלה:
שמו לי 2 מדבקות אחת עם התז ועוד אחד לא יודעת ליד אז זה סבבה ולא יפסל לי בוודאות?
שמו לי 2 מדבקות אחת עם התז ועוד אחד לא יודעת ליד אז זה סבבה ולא יפסל לי בוודאות?
אנונימית
בוודאות לא יפסלו.
מאה אחוז עשיתי כבר איזה 5 בגרויות עד עכשיו וכל פעם רק שמו לי מדבקה וזהו
באותו הנושא: