7 תשובות
אוהבת אבל רק אצל בנות
כן, זה אחד היפיםם
כן זה יפה
כןכןכן
כן אבל זה תלוי מי, לא כל אחת אוהבת
כן אבל לא כולן
אני אוהבת :)
אני אוהבת :)
אני אוהבת בטירוף
באותו הנושא: