7 תשובות
הייתי תת משקל
אז עליתי למשקל תקין
ועכשיו אני מתאמנת ועולה במשקל של שריר ויורדת במשקל של שומן אז המשקל עולה כי שריר שוקל יותר משומן
אז עליתי למשקל תקין
ועכשיו אני מתאמנת ועולה במשקל של שריר ויורדת במשקל של שומן אז המשקל עולה כי שריר שוקל יותר משומן
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
באהבה יפייפית
החלמה מהירה
אם את צריכה משהו אני פה❤
החלמה מהירה
אם את צריכה משהו אני פה❤
שואל השאלה:
לא ירדת במשקל בכלל?
לא ירדת במשקל בכלל?
הייתה לי אנורקסיה במשך שנתיים
ואז בולימיה לשנתיים נוספות
החלמתי ועליתי במשקל
אבל התחלתי להתאמן בצורה בריאה לצאת לרוץ לאכול בריא
ואני אוהבת את איך שאני נראית
מאמינה שזה לא מה שאת רוצה לשמוע
אבל מקווה שתצליחי להסתכל על משקל גם כדבר חיובי
ואז בולימיה לשנתיים נוספות
החלמתי ועליתי במשקל
אבל התחלתי להתאמן בצורה בריאה לצאת לרוץ לאכול בריא
ואני אוהבת את איך שאני נראית
מאמינה שזה לא מה שאת רוצה לשמוע
אבל מקווה שתצליחי להסתכל על משקל גם כדבר חיובי
שואל השאלה:
תודה רבה ❤ את בן אדם מדהים
תודה רבה ❤ את בן אדם מדהים
באותו הנושא: