13 תשובות
88 זה מצוין
לא, 88 זה מצוין
לא
לא.
88 זה טוב...תלוי איזה מקצוע...
לא
שואל השאלה:
אזרחות
אזרחות
אנונימית
לדעתי, אם הציון הטוב הוא זה שישאר אז כן.
88 זה ציון מטורףף, חבל לעשות מועד ב בשביל כזה ציון טוב, אבל אם זה ממש ממש מפריע לך בעין אז לכי על זה.. בתנאי שגם אם תעשי מועד ב ואם תקבלי פחות מ88 עדיין תקבלי 88, כן?
שואל השאלה:
pretty boy^ זה מה שחשבתי
אבל הבוחן היה די מזמן ולא יודעת אם יהיה לי זמן ללמוד אליו
pretty boy^ זה מה שחשבתי
אבל הבוחן היה די מזמן ולא יודעת אם יהיה לי זמן ללמוד אליו
אנונימית
אם יהיה זמן כן ואם לא אז לא, לא ביג דיל
שואל השאלה:
זה עוד יומיים.. לא יודעת
נראה
תודה לכםם
זה עוד יומיים.. לא יודעת
נראה
תודה לכםם
אנונימית
באותו הנושא: