14 תשובות
היה ממש טוב
מוש
היה מושלם
היא הפציצה
אני ממש אהבתי
אנונימי
2 נמוך במדד שלנו
שלמותית!!!!
היה נדיר ברמות ברמות במיוחד יחסית לשאר באמת היה נדיר ביותר
אנונימית
היה אחלה אבל קצת זייפה
היה סבבה אבל היא קצת זייפה מרוב התרגשות
מצוין,
שיר שיותר כיף לשמוע אותו___ השיר של ישראל
הרבה שירים גרועים יש בתחרות
שיר שיותר כיף לשמוע אותו___ השיר של ישראל
הרבה שירים גרועים יש בתחרות
ואו היה שלמות לדעתי היא הפציצה בהופעה ברמות! והשקיעה מכל הלב שלה וראו את זה אני מאמינה בנועה שלנו היוניקורן!
יותר ממאה אחוז!
הוא היה מהמם, ויש לה סיכוי טוב לנצח .
הוא היה מהמם, ויש לה סיכוי טוב לנצח .
היא מדהימה אבל הקטע של החשפנות בסוף מיותר
יש לה כזה כישרון והיא מבזבזת את זה על חשפנות
יש לה הרבה יותר מה להציע מזה
רק מי שאין לה כישרון עושה חשפנות כדי שיצביעו לה
פשוט חבל
יש לה כזה כישרון והיא מבזבזת את זה על חשפנות
יש לה הרבה יותר מה להציע מזה
רק מי שאין לה כישרון עושה חשפנות כדי שיצביעו לה
פשוט חבל
אנונימית
באותו הנושא: